Het Directoraat-generaal INSPECTIE van het FAGG organiseert twee informatiesessies op vrijdag 8 september en op maandag 2 oktober 2017, in Zaal Storck – FOD Werkgelegenheid, Ernest Blerotstraat 1, 1070 BRUSSEL.
- Sessie van 09.45 tot 12.30 uur - Progamma 08.09.2017 - Programma 02.10.2017
- Sessie van 13.45 tot 16.30 uur - Programma 08.09.2017 - Programma 02.10.2017
Dit evenement staat open voor de actoren en de vertegenwoordigers van de beroepsverenigingen van de sector van medische hulpmiddelen.
De infosessies hebben tot doel om de controlemethodologie in de sector van de medische hulpmiddelen voor te stellen. De deelnemers zullen gedetailleerde informatie kringen over de vijf pijlers/krachtlijnen, namelijk de registratie van de actoren, de risicoanalyse, de opvolging van richtsnoeren per activiteitensector, de administratieve vereenvoudiging en de creatie van een innovatieve computerinterface.
Deelname is gratis, maar inschrijving is verplicht. Dit kan door een e-mail te sturen naar autocontrole.event@fagg.be.
Let op, de plaatsen zijn beperkt.